Was- en droogmachines voor de juiste verzorging van uw kleding

Wasserijen, bedrijven in de linnenverhuur, was & strijkservice bedrijven staan bekend om het leveren van schoon textiel. Klanten gaan speciaal voor deze service naar uw bedrijf en daarom is het van groot belang dat u investeert in wasserijapparatuur waarmee u het textiel schoon en hygiënisch mogelijk kunt aanbieden.

Bij LDL Laundry BV koopt u wasserijapparatuur en benodigdheden welke aansluit bij uw wens. Zo kunt u bij ons onder andere terecht voor industriële en professionele wasmachines, drogers en strijkmangels.

Huishoudmachine of industriële wasmachine? Als u dagelijks was moet draaien dan is het een goed idee om te kiezen voor een industriële of professionele wasmachine. Deze wasmachines zijn uitgerust met onder andere stevigere lagers en schokdempers. Daarnaast zijn deze wasmachines te verkrijgen met een afvoerklep. Hierdoor zijn zij in staat meer draaiuren te volbrengen dan wanneer u kiest voor een huishoudelijke wasmachine. Storingen worden hierdoor verminderd.

Wanneer kiest u eigenlijk voor een industriële machine en wanneer voor een professionele machine? Indien u 3-4 wasbeurten per dag draait dan is het aan te raden om te kiezen voor een professionele wasmachine. Draait u 4 of meer wasjes per dag? Kies dan voor een industriële wasmachine.

Professionele chemicaliën Bij een professionele of industriële wasmachine, horen professionele chemicaliën. LDL Laundry BV is in staat hier tevens advies op maat te gaan in samenwerking met onze leveranciers. Deze middelen voldoen aan alle hygiënische gezondheids- en veiligheidsvoorschriften, juridische- en milieutechnische eisen, kwaliteit- en productiviteitsnormen. Ons assortiment chemicaliën bevat onder andere vloeibare wasmiddelen, waspoeder en detacheermiddelen om vlekken mee te verwijderen: u vindt het allemaal bij ons.

Onderhoud Staat er een machine bij u en ontstaat er een probleem met uw machine? Dan kunt u contact opnemen met onze servicemonteurs. Deze staan voor u klaar. Door onze jarenlange ervaring met meerdere merken zijn wij in staat u te allen tijde te helpen bij u knelpunt.

Deskundig advies voor uw kleding? Om er zeker van te zijn dat u kiest voor de juiste apparatuur en benodigdheden, kunt u contact met ons opnemen. Wij geven u graag direct advies, zodat u precies weet wat u het beste kunt aanschaffen.

Wilt u direct advies op maat? Bel mij op 06-51765808, of stuur een e-mail naar Ronald@laundry.nl. Ik help u graag!